44560925 - 44560764 - 44561184

شیشه حمام

5/5 - (4 امتیاز)

تعویض شیشه شکسته

تعویض شیشه شکسته

تعویض شیشه شکسته

شاید با شنیدن نام شیشه اولین چیزی که به ذهن خطور می کند شکستن آن است.

شیشه ماده ای بسیار حساس و شکننده در برابر ضربه می باشد. از گذشته تا امروز تلاش بر این بوده که مقاومت شیشه را در برابر ضربه و حرارت افزایش دهند.

حاصل این تلاش ها تولید انواع شیشه سکوریت, نشکن, لمینیت و … بود که مقاومت بسیار بالاتری در برابر ضربه دارند.

اما باز هم این شیشه ها به دلیل ماهیت خود در شرایط خاص می شکند. برای مثال در صورت برخورد شی با لبه ها شیشه سکوریت می شکند.هنگامی‌ که شیشه شما بشکند و قصد تعویض شیشه شکسته را داشته باشید، می‌توانید با بررسی این موضوع که شیشه شما از چه نوعی می‌باشد راه‌های پیش روی خود را انتخاب نمایید.

اگر شیشه شکسته شده از نوع شیشه خام یا معمولی باشد، شما باید شخصاً وارد عمل شوید و اقدام به تعویض شیشه شکسته نمایید و یا با مراجعه به شیشه‌بری‌ها، درخواست برای تعویض شیشه شکسته خود کنید.

اما اگر شیشه شکسته شده از نوع شیشه خام نباشد، شرایط متفاوت است؛ زیرا در این حالت شما به‌تنهایی قادر به تعویض شیشه شکسته شده نیستین، زیرا تعویض شیشه سکوریت، شیشه میرال، شیشه نشکن و یا شیشه لمینت شکسته، باید توسط تکنسین‌های دوره‌دیده و مجرب انجام شود.

 

شیشه سکوریت چیست؟

با توسعه صنعت و پیشرفت معماری تحولاتی در عرصه ساختمان سازی ایجاد و موجبات پیشرفته شدن بنا از نظر بصری و سازه ای شده است در این‌میان متریال مطرح و کاربردی همچون شیشه آن هم از نوع سکوریت جزئی از اساسی ترین تکنیک‌ های ساخت نما محسوب می شود. شیشه سکوریت به بیان واضح و روان همان شیشه خام است که در مراحلی داخل کوره های مختص به این محصول دمایی بالغ بر ۷۰۰ درجه سانتیگراد حرارت داده می‌شود و پس از انقباض و انبساط های لازم به بهترین درجه کیفیتی یعنی همان سکوریت یا اصطلاحا شیشه نشکن تبدیل می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه فرمایید :

 

شیشه سکوریت

 

تعویض شیشه شکسته

تعویض شیشه شکسته بالکن

برای تعویض این شیشه ها رعایت نکات مختلفی حائز اهمیت است.

معمولا درآوردن شیشه سکوریت شکسته بالکن شیشه ای کار دشواری نیست, اما جایگذاری مجدد شیشه کاری تخصصی می باشد که نیاز به مهارت بالا دارد.

زیرا در صورت وارد شدن ضربه ای به صورت نامتوازن به شیشه باعث شکستن مجدد آن می شود.

پس بهتر است تعویض شیشه شکسته را به یک نصاب حرفه ای و کارآزموده واگذار شود تا شیشه به درستی نصب گردد تا در آینده نیاز به رگلاژ مجدد پیدا نکند که این کار تخصصی خواهد بود.

برای تعویض شیشه سکوریت شکسته بالکن خود می توانید با شرکت درسان جام تماس حاصل فرمایید.

تعویض شیشه شکسته مغازه

برای تعویض شیشه مغازه شکسته بهتر است خودتان وارد عمل نشوید.

کوچکترین سهل انگاری در اندازهگیری ابعاد, جاسازها و… و همچنین در هنگام نصب موجب شکست شیشه سکوریت و زیان مالی و جسمی به شما می گردد.

تعویض شیشه شکسته مغازه توسط کارشناسان حرفه ای درسان جام به صورت زیر انجام می پذیرد.

  • اندازه گیری دقیق دهنه شیشه سکوریت
  • اطمینان از فضای نصبی برای شیشه سکوریت
  • انتخاب درست یراق‌آلات شیشه سکوریت و انواع فریم‌ها
  • اندازه‌گیری صحیح ابعاد شیشه و جاساز ها

با انتخاب شرکت درسان جام برای تعویض شیشه های خود از نصب و اجرای صحیح, کیفیت محصولات و همچنین قیمت آن اطمینان حاصل فرمایید.

تعویض شیشه شکسته

تعویض شیشه شکسته فروشگاه

یکی از مهترین مواردی که در تعویض شیشه سکوریت باید از آن اطلاع داشت حساسیت بسیار بالای آن در لبه ها است. بنابراین هنگام جا زدن شیشه سکوریت درون فریم ها حتماً از چوب یا لاستیک استفاده شود تا شیشه سکوریت به‌صورت مستقیم با پیچ یا فلز در تماس نباشد. اولین کاری که تعویض شیشه سکوریت شکسته فروشگاه مهم است ایجاد سازه فلزی کاملاً تراز که زیرسازی شیشه است، باید نصب شود بعدازآن فریم‌ها به‌صورت فارسی بر روی سنگ یا سرامیک و یا قوطی زیرسازی به‌صورت کاملاً دقیق و تراز نصب خواهد شود.

شرکت درسان جام با وجود تکنسین‌های حرفه‌ای نصب و تعویض شیشه سکوریت شکسته فروشگاه، دارای مهارت لازم و کافی برای تعویض شیشه سکوریت شکسته فروشگاه و مغازه و هر ساختمانی از منزل را کسب نموده‌اند. به همین دلیل می‌توانند به‌راحتی و بدون ایجاد مشکل دوباره و ایجاد ترک کوچکی رو شیشه آن را به‌سادگی نصب نمایند.

 

تعویض شیشه شکسته درب اتوماتیک

تعویض این شیشه کاملا کاری تخصصی و حرفه ای و نیاز به تکنسین و نصاب حرفه ای دارد.

به هیچ عنوان برای تعویض شیشه درب اتوماتیک خود وارد عمل نشوید.

بهترین حالت برای تعویض شیشه درب اتوماتیک به این صورت است که دربی که شیشه آن شکسته است را از ریل خارج و به کارخانه منتقل می شود. پس از انتقال به کارخانه باقی مانده شیشه از فریم جدا شده و اندازه شیشه مورد نیاز محاسبه و در کارخانه تولیئ میشود. پس از تولید شیشه آن را در فریم بصورت دقیق قرار داده و به محل پروژه مشتری ارسال می گردد. در صورت محدودت مشتری برای انتقال درب به کارخانه می توان اندازه های درب را در محل برداشت و مراحل بالا را در محل پروژه انجام داد.پ

اما توجه داشته باشید انجام تعویض شیشه در کارخانه کیفیت نهایی کار را افزایش میدهد.

تعویض شیشه شکسته

قیمت تعویض شیشه شکسته

قیمت تعویض شکسته به عوامل مختلفی بستگی دارد.

از عوامل موثر در قیمت تعویض شیشه شکسته نوع شیشه مصرفی, ابعاد شیشه و این که نیاز یا عد نیاز به فریم و یراق آلات می باشد.

پس از تماس با شرکت درسان جام نماینده رسمی کارخانه آذرجام نشکن کارشناس به محل شما اعزام و ابعاد دقیق پروژه ثبت می شود. پس از آن نقشه دقیق و قیمت کلی پروژه اعلام می شود. پس ار تایید توسط شما شیشه سکوریت برای تولید در کارخانه ارسال می شود و زمان نصب به شما اعلام می شود. پس از تولید شیشه سکوریت و در تاریخ اعلام شده گروه نصب درسان جام به محل ارسال و پروژه تکمیل می گردد.

 

چرا درسان جام را برای تعویض شیشه انتخاب کنید؟

درسان جام با بیش از ۲۰ سال سابقه مفید در اجرا انواع پروژه های شیشه سکوریت و نماینده رسمی و برتر کارخانجات آذرجام می باشد. این شرکت آماده آرائه مشاوره رایگان و اجرای پروژه های شما می باشد.

نحوه ثبت سفارش تعویض شیشه چگونه است؟

شما می توانید با شماره های شرکت درسان جام (۴۴۵۶۰۹۲۵ - ۴۴۵۶۰۷۶۴ - ۴۴۵۶۱۱۸۴) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را تا انتهای اجرای پروژه شما را همراهی کنند.

قیمت تعویض شیشه چگونه محاسبه می شود؟

قیمت تعویض شیشه شکسته شما با توجه به ابعاد,هزینه حمل,اجرت نصب و همچنین در صورت نیاز به یراق آلات و فریم مناسب محل شما محاسبه و به شما اعلام می شود.

اشتراک گذاری :

نظر خود را بنویسید